מה עליך לברר אצל המדביר לפני תחילת העבודה

להכיר את החומרים שיפוזרו אצלנו בבית

יש הרבה אנשים שנוטים פשוט לסמוך על בעלי המקצוע שמגיעים אליהם הביתה. יש כאלו שלא אכפת להם כל כך כמה יעלה לתקן את הדוד ולא ישנה להם עם החשמלאי יתקן בצורה מקצועית או מושלמת את לוח החשמל, העיקר שהכול יעבוד ושלום על ישראל. זו אולי גישה יותר פתוחה אך מאוד שגויה בעיקר שמתעסקים בתחומים שיכולים לסכן אתכם ואת המשפחה שלכם, כמו למשל הדברת יתושים לא מבוקרת. הדברה זה לא צחוק וכבר היו ילדים בגילאים צעירים שנהרגו בגלל שאיפה רעלים. בלי קשר לסכנות, יש כמה דברים שכדאי שתזכרו לשאול את המדביר לפני שהוא מתחיל לעבוד.



מה עליך לברר אצל המדביר לפני תחילת העבודה?

·         לפני שההדברה מתחילה אצלכם בבית חשוב לשאול את המדביר האם אפשר לראות את ההסמכה שלו. אמנם חלקנו נחשוב שמדובר ברגע מביך עבורו בעיקר אם מדובר באיש מקצוע ותיק שאינו צעיר אך עבורו זה יהיה כבוד להוכיח לכם שמדובר במקצוען עם רישיון.
·         חשוב מאוד לוודא באלו חומרים הוא הולך להשתמש. הדברה כימית היא לאו דווקא הבחיר הראשונה של המדביר ולעתים הוא יציע לכם כמה פתרונות ויסביר לכם מה היתרונות והחסרונות של כל בחירה.
·         חשוב לשאול את המדביר האם יש אחריות להדברה. אם מופיעים מזיקים אחרי כמה חודשים, בדרך כלל עד שנה יש אחריות מצדו כיוון שבכל מצב הם לא אמורים להופיע.
·         אל תשכחו לשאול את המדביר לגבי הוראות בטיחות. גם מדביר מנוסה יכול לשכוח מהנושא הזה בעיקר אם הלקוחות מפגינים ידע.

מדביר מקצועי ידאג לספר לכם בלי שתשאלו

מדביר מקצועי לא ישחק משחקים אלא ידבר ישר לעיניים. אף אחד לא רוצה להזמין בעל מקצוע אליו הביתה ולקבל יחס של חתול ועכבר כאשר אנחנו צריכים לשאול אותו את כל השאלות כדי להיות בטוחים. חברת הדברה מקצועית תספק ללקוח את כל המידע שהוא צריך ותעמיק ככל שהיא תראה שמדובר בלקוח רציני שבאמת מתכוון לבצע הדברה. אחרי שיחת הטלפון בה הלקוח צריך לקבל מידע בסיסי על ההדברה, כשיגיע מדביר מקצועי אל ביתנו הוא יסביר את כל מה שצריך כולל האחריות שיש על ההדברה, החומרים בהם הוא ישתמש, האזורים בהם הוא ידביר וכמובן הוראות הבטיחות.


from hakotel-blog.tumblr – Feed



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ריסוס לדירה במרכז

איך נראה טרמיט מכונף?

הדברה ירוקה - יש דבר כזה?