הדברה ירוקה - יש דבר כזה?

 בעידן שלנו היום, כולנו מדברים על האיזון האקולוגי, ככה שיהיה כדאי להבהיר אחת ולתמיד — מה היא הדברה ירוקה? האם הדברה ירוקה נחשבת הדברה אקולוגית? האם בכלל יש כזה דבר הנקרא הדברות ירוקות נגד מזיקים? והכי חשוב, אם אכן שיטת הדברה זו קיימת, עד כמה היא יעילה? הנה כל התשובות לפניכם:

רגע לפני שאתם מסתייעים בשירותיו של מדביר מוסמך, יהיה תמיד כדאי לוודא, לפני תחילת עבודתו, מספר דברים. קודם כל והכי חשוב, האם הוא באמת מדביר מוסמך על ידי משרד הבריאות ומטעם המשרד להגנת הסביבה? שנית, באילו שיטות הדברה אותו מדביר עומד להשתמש? לידיעתכם, כיום קיימת שיטת הדברה ירוקה עם רעילות נמוכה לבני אדם ולחיות מחמד, ככה שאתם יכולים להדביר מבנים גם מבלי לצאת מהם לזמן ממושך. אז לשאלתנו המרכזית כאן, אכן קיימת הדברה ירוקה, יש דבר כזה. בואו נרחיב קצת בנושא המעניין הזה.

כל מה שצריך לדעת על שיטות הדברה אקולוגיות וירוקות

הדברה ירוקה היא שימוש בחומרי הדברה ירוקים, שלמעשה מסייעים בשמירה על האיזון האקולוגי. בניגוד לחומרי הדברה כימיים מאוד חזקים, חומרי ההדברה הירוקים לא מהווים סיכון והשלכות משמעותיות על האקולוגיה, מה שמאפשר שימוש נרחב בהם למטרות שונות של הדברת מזיקים.

חשוב לדעת, זה שהדברה מסוימת היא הדברה ירוקה, לא בהכרח אומר שאותה שיטת הדברה היא פחות יעילה כנגד המזיקים שתקפו את המבנה שלכם. אפילו להיפך, ישנם חומרי הדברה אקולוגיים אשר יכולים להיות מאוד יעילים כנגד הדברת מזיקים כמו ג’וקים ותיקנים, נמלים, תולעי עץ ועוד.

האם כל אחד יכול להשתמש בחומרי הדברה אקולוגיים?

אפילו שהם עם רעילות יחסית נמוכה, לא, לא כל אדם יכול לפזר את חומרי ההדברה האקולוגיים. בנקודה זו יהיה חשוב מאוד לציין, כל שימוש בחומרי הדברה, בין אם בחומרי הדברה אקולוגיים או אחרים, מחייב את האישור ומחייב הסמכה מטעם הגורמים הרלוונטיים.

בסופו של דבר, גם אם ההדברה היא אקולוגית ויחסית בטוחה, עדיין מדובר ברעל. על פי החוק, אסור לאף אדם לפזר רעלים אלא אם כן הוא הוסמך לכך באופן מעשי וספציפי, קיבל תעודת הכשרה והסמכה בתחום הדברות.

מה יקרה אם נפזר חומרי הדברה לבד ולא נחכה למדביר מוסמך?

חובה לזכור, פיזור חומרי הדברה הוא לא רק עבירה על החוק, אלא אתם גם מסכנים את הבריאות שלכם ואת החיים של חיות המחמד שלכם. אנחנו, בחברת הקוטל, מספקים שירותי הדברה יותר מ-35 שנים וצברנו מוניטין רב.

נכון ל-2020, אנחנו משרתים אלפי לקוחות, כאשר חלק גדול מהם הינם לקוחות קבועים אשר מקבלים מיתנו שירותי הדברה עם אחריות בכל מקרה ובכל מבנה. אנחנו מזמינים אתכם להימנות בין לקוחותינו הקבועים שמקבלים מאיתנו שירותי הדברות כבר שנים, ואנחנו מזמינים אתכם להפיק את המיטב מחומרי ההדברה האיכותיים והיעילים שבהם אנחנו משתמשים.

אף אחד מאיתנו לא מעוניין לחיות עם מזיקים סביבו — קבלו ייעוץ הדברות

בסופו של דבר, אף אחד מאיתנו לא מעוניין לחיות סביב מזיקים כאלו ואחרים, וזה ממש לא משנה באיזה סוג מזיקים מדובר. בין אם אתם צריכים את השירות של לכידת נחשים, הרחקת יונים, הרחקת לטאות, הדברת נמלים או הדברת מזיקים וג’וקים מכל סוג, חברת הקוטל תגיע אליכם בקריאה דחופה תוך 24 שעות מרגע הקריאה.

אם אינכם בטוחים בסוג המזיקים שתקפו את ביתכם ואתם לא יודעים לזהות אותם, אתם בהחלט יכולים להסתייע בנו לשם כך גם כן.

המאמר הדברה ירוקה - יש דבר כזה? פורסם לראשונה בבלוג

from medium.com/@hakottel – Feed

https://medium.com/@hakottel/%D7%94%D7%93%D7%91%D7%A8%D7%94-%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A7%D7%94-%D7%99%D7%A9-%D7%93%D7%91%D7%A8-%D7%9B%D7%96%D7%94-46f5678ba1a6

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

איך נראה טרמיט מכונף?

ריסוס לדירה במרכז