מדביר מוסמך להדברה בטוחה לקראת המעבר לשעון הקיץ

בזמן הקרוב נעבור לשעון קיץ וזה יקרה כבר ב 28 למרץ. שינוי השעון מאפשר ניצול טוב יותר של שעות האור לצרכי עבודה, ואין עוררין על כך כי בסופו של דבר המשק כולו מרוויח מכך בפועל. המעבר לעונת האביב הוא גם התזכורת עבורכם לעשות הדברה בבית על ידי מדביר מוסמך ומקצועי ביותר בתחומו, וזאת על מנת להקדים תרופה למכת החרקים והמזיקים השונים אשר על פי רוב מופיעים בבתים ובעסקים השונים בעונת הקיץ. עבודת מדביר מוסמך בעונת האביב תמנע מכם את אי הנעימות של התרבות המזיקים אצלכם בעונת הקיץ מטבע הדברים.
מדביר מוסמך להדברה בטוחה
חשוב לדעת שלא משנה מתי אתם מזמינים הדברה לבית או לעסק שלכם עליכם לעבוד אך ורק עם מדביר מוסמך בעל רישיון והכשרה מקצועית מקיפה. כבר שמענו על אסונות כבדים שנגרמו לאנשים כתוצאה מהדברה שלא לפי הנוהלים וכללי הבטיחות, ועל מנת למנוע אפשרות למקרים אלה יש להקפיד על הדברים הבאים:
·         מדביר מוסמך – על המדביר שאתם מזמינים להיות בעל רישיון מטעם משרד הבריאות והמשרד להגנת הסביבה. כדי לוודא זאת ניתן לבדוק את רשימת כל המדבירים המוסמכים בארץ באתר האינטרנט של המשרד להגנת הסביבה לפי מספר הרישיון שלהם. בנוסף תוכלו לבדוק באיזה חומרים הם מורשים להדביר, כי לא לכל המדבירים מותר להשתמש בכל חומרי ההדברה המורשים וכל חומר מצריך עידכון הרישיון.
·         חומרי הדברה מורשים – הדברת מזיקים נעשית לרוב בחומרי הדברה כימיים שמאד מסוכנים גם לאדם ולחיות המחמד שבבית. יש לוודא כי המדביר עושה שימוש בחומרים מורשים בלבד (רשימת החומרים המותרים מופיעה גם היא באתר המשרד להגנת הסביבה) ובכאלה המיועדים לסוג ההדברה הנחוץ.

·         זמן יציאה מן הבית – מדביר מוסמך ומקצועי מביא את חומרי ההדברה במיכלים המקוריים שלהם אשר עליהם מצויין האישור לשימוש בהם, ובנוסף לכך מצויין עליהם את זמן ההיעדרות אשר נדרש מהבית לאחר ההדברה, ויש להקפיד על כך במדוייק.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הדברה ירוקה - יש דבר כזה?

איך נראה טרמיט מכונף?

ריסוס לדירה במרכז