ריסוס נגד ג'וקים – זה הקוטל

גילוי של ג'וק בבית שלכם או במקום העבודה שלכם הוא ללא כל צל של ספק חוויה שהייתם שמחים לוותר עליה מן הסתם. כדי להימנע ממנה עד כמה שאפשר יש להזמין שירות של הדברה. מי שמעוניין לבצע ריסוס נגד ג'וקים חייב לדעת שאין תחליף לנוכחות ולמעורבות של אנשי מקצוע. רוב חומרי ההדברה הנמצאים בחנויות "עשה זאת בעצמך" לא נותנים מענה על בעיית המזיקים ורמת הרעילות שלהם גבוהה מהמותר. חומרים אלו מספקים פתרון קצר מועד בלבד ואינם יעילים בטווח הרחוק. לעומת זאת, מדביר מקצועי המגיע אל בית הלקוח או העסק יכול לזהות את מוקד הבעיה, למנוע החמרה במצב ולחסוך עוגמת נפש ותסכול. 

שלבים בריסוס נגד ג'וקים

המטרה העיקרית של ריסוס נגד ג'וקים היא להרחיק את המזיקים ולצמצם את השפעתם. הריסוס מתבצע במספר שלבים:

1. זיהוי סוג הג'וקים והמאפיינים שלהם
2. מעקב אחר מקור הג'וקים
3. סתימת סדקים, חורים או פתחים המעודדים כניסת חרקים אל הבית
4. מתן המלצות על פעולות תחזוקה לצורך הרחקת, צמצום השפעת או הריגת חרקים
ריסוס נגד ג'וקים מבוסס על רעלים ותערובת מיוחדת של חומרים. רוב חומרי הריסוס הם כימיים, אולם לעיתים נדרש שימוש בסוכן ביולוגי כגון נגיף או חיידק או בחומר אנטימיקרובאלי, חומרי חיטוי ומתקן שנועד להגן מפני ההשפעה השלילית של המזיקים.

ריסוס נגד ג'וקים - איך מזמינים שירותי הדברה?

העצה החשובה ביותר היא להקפיד על הזמנת שירותי הדברה מגורם אמין, בטוח ומנוסה. כך ניתן להבטיח את יעילות ההדברה ולחזור לשגרה תוך זמן קצר. ההצלחה של ההדברה נמדדת על פי האופן בו הריסוס מביא לידי ביטוי את התכונות הכימיות המתקדמות ביותר. מעבר לכך, רצוי להזמין שירותי הדברה גם לפי המלצות וחוות דעת של לקוחות קודמים.


היום כבר כולם יודעים: ריסוס נגד ג'וקים זה רק הקוטל. יש לנו את הכלים, את הידע ואת הרקע המתאימים לצורך ביצוע הדברה בכל סוגי הבתים הפרטיים. אנו פעילים כבר שנים רבות ומתמחים בשירותי חיטוי והדברת מזיקים. 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ריסוס לדירה במרכז

איך נראה טרמיט מכונף?

הדברה ירוקה - יש דבר כזה?