הדרך הנכונה להרחקת טרמיטים לצמיתות

הם יכולים לא רק להגעיל אתכם אלא גם להרוס לכם את הבית, ואם אתם רוצים למגר אותם כך שהם לא יחזרו לעולם אתם צריכים בעל מקצוע מוסמך שיידע מה הוא עושה. הדברת טרמיטים אינה משחק ילדים והיא דורשת בחירה נכונה שלכם ועבודה מקצועית ויסודית עם תכנון אסטרטגי לא כל כך פשוט.



מי אתם טרמיטים ומה אתם רוצים?

יכול להיות ששמעתם על הטרמיטים ואולי אפילו פגשתם אותם במציאות יום אחד, ויכול להיות שכמו כולנו ראיתם אותם מידי פעם בתכניות טבע, סדרות או סרטי אנימציה או כל מקום אחר שהסביר לכם עד כמה מכוערים ומפחידים הם. הטרמיטים אוהבים את העץ כי הם ניזונים ממנו ובשבילם הוא כל מה שהם צריכים ואת העץ הם ימצאו אצלכם במשקוף הדלת ובמטבח בשפע. בדרך כלל אלו הם המקומות שיסבלו כיוון שהם נגישים יותר לטרמיטים אך הם יכולים לפגוע גם ברהיטים אחרים.

הדרך הנכונה להרחקת טרמיטים לצמיתות

·         יש כמה שיטות כדי להרחיק את הטרמיטים וזה תלוי בהיקף הבעיה ובמיקום שלהם. מדביר מקצועי ינסה להבין מאיפה מגיעים הטרמיטים וידביר במקומות הנכונים וכמובן יתכנן את האסטרטגיה הכללית בשיתופכם המלא.
·         אחת מהשיטות להדברת טרמיטים היא הזרקה אל משקופי הדלת, אלו הם האזורים שהם הכי אוהבים. ההזרקה תהיה של זרחן אורגני שאמור לקטול את הטרמיטים.
·         כדי להגיע אל הטרמיטים יש צורך לקדוח באדמה. ניתן גם לחפור תעלות שיכולות להיות יותר נוחות לפיזור הרעל וכך תוכלו להגן על הבית מכל הכיוונים. החפירה תהיה ברוחב של 40 סנטימטרים ובהם יונח חומר ההדברה הזרחני.

מניעה היא הכי יעילה

עוד לפני שתסבלו מהצרות של הטרמיטים חשוב מאוד להבין שאפשר גם להימנע מהם. ברגע שיש לכם גינה אתם מיד חשופים לפגיעות טרמיטים ולעתים אפשר גם לראות גומחות בחול וסימנים על העצים, או על פריטי העץ שנמצאים אצלכם בגינה, וכך אפשר לדעת מה צפוי להגיע ולהדביר אותם טרם הנזק הראשוני. אמנם מדובר על הדברה יקרה שתעלה לכם לפחות 2000 שקלים לבית ממוצע אך זה שווה את התמורה וכמובן שאין לכם ברירה אחרת, כי בסוף תסבלו מהם בכל מקרה.


from hakotel-blog.tumblr – Feed


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הדברה ירוקה - יש דבר כזה?

איך נראה טרמיט מכונף?

ריסוס לדירה במרכז