מי מוסמך להדביר טרמיטים?

אם נראה לכם שהתיקנים או הנמלים מטרידות אתכם, עדיף לכם להתנחם בכך שלא הטרמיטים הם אלו שהגיעו אל ביתכם. לא רק שהדברת טרמיטים מסובכת הרבה יותר, היא גם הרבה יותר יקרה והפגיעה של הטרמיטים קשה יותר. עדיף שתיקן יפתיע אתכם בבית ולא שטרמיט יאכל לכם את הרהיטים, ולכן שחוב לקרוא למדביר מוסמך. איזה מדביר יכול לעזור לנו?



ההדברה שדורשת יותר

אין ספק שכל הדברה היא הדברה לא פשוטה והעובדה שאנו חושבים שהיא פשוטה זה פשוט כי מגיע אלינו מדביר מקצועי שעושה את זה מספר פעמים ביום. אפיל והדברה רגילה של תיקנים או נמלים דורשת תכנון, כאשר יש צורך לזהות מאין הם מגיעים, מה היקף הבעיה וכמובן לספק לדיירים בבית נהלי בטיחות שישמרו עליהם מה שמעניק למדביר אחריות גדולה. האחריות הזו הופכת להיות יותר גדולה כשמדובר בהדברת טרמיטים, הדברה מסובכת שדורשת גם קידוח אדמה והנחת פיתיונות במקומות אסטרטגיים.

מי מוסמך להדביר טרמיטים?

·         ענף ההדברה במדינת ישראל מוסדר על ידי המשרד להגנת הסביבה וכמובן שעל ידי מכון התקנים. נתחיל ונאמר שאי אפשר להשתמש בכל רעל נגד טרמיטים כיוון שיש חומרים שלא מאושרים דבר שאתם חייבים לבדוק כשהמדביר מגיע ועדיף כמובן עוד בשיחת הטלפון הראשונית. רק חומרים תקינים יכולים להיות חלק מהעניין וזה ממחיש למה גם יש הסמכה ברורה לדמות שתבצע אותה.
·         לא כל המדבירים שווי, יש כאלו שיוכלו להדביר רק חרקים כמו תיקנים ונמלים, יש כאלו שידבירו גם מכרסמים ויש כאלו שיהיו מוכשרים גם להדברת טרמיטים. הסיבה לכך היא שההדברה הרבה יותר מסובכת ודורשת מקצועיות ופעולות מעט שונות מאשר ריסוס.
·         רק מדבירים שמחזיקים בהיתר המיוחד להדברת טרמיטים מהמשרד להגנת הסביבה יכולים לבצע את הפעולה וכמובן להשתמש רק בחומרים שהם אישרו. כך תדעו שאתם בידיים טובות ומוגנות.

כיצד מאששים את המדביר?

כדי להבין האם המדביר שאתם מתקשרים עמו באמת רשאי לבצע את ההדברה עליכם להיכנס לאתר של המשרד להגנת הסביבה ולבדוק האם הוא נמצא ברשימה. שם תהיה מפורטת ההכשרה שלו וכמובן ההיתרים שהוענקו לו, ולאחר מכן תוכלו גם לבדוק את החומרים שהוא משתמש בהם ברשימה אחרת.


from hakotel-blog.tumblr – Feed


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ריסוס לדירה במרכז

איך נראה טרמיט מכונף?

הדברה ירוקה - יש דבר כזה?