3 טיפים להדברה לטווח ארוך

לא בכל יום מבצעים הדברה, אך הדברה יעילה היא לא אחת כזו שמבצעים אחת לכמה ימים או אחת לכמה חודשים אלא כזו שנדרשת כמה שנים. השאלה היא איך אפשר להדביר את הבית ולשמור עליו נקי ממזיקים לטווח ארוך, ואיך אפשר לעבור את ההדברה ברגל ימין. הנה כמה טיפים חשובים.

איך נדביר את הבית לטווח הארוך?

אם אתם מעוניינים לקבל איכות חיים גבוהה בלי הדאגה של מזיקים על הראש, בלי שאיזה תיקן מעיר אתכם באמצע הלילה כאשר הוא נוחת על לראשכם ישר מהקיר, אתם צריכים להזמין הדברה מקצועית. אין אפשרות אחרת טובה יותר וכל אלטרנטיבה כמו למשל הדברה עצמאית באמצעות ריסוס, לא תשתווה להדברה מקצועית איכותית. הדברת מזיקים מקצועית תהיה יסודית יותר, מקיפה יותר ובמהלכה המדביר ישתמש בחומרי הדברה חזקים יותר, וכך אתם יכולים להיות בטוחים ורגועים שהמזיקים לא ידרכו בשטח ביתכם. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להתכונן להדברה טוב יותר.
הדברת ג’וקים - הקוטל הדברת מזיקים



3 טיפים חשובים להדברה נכונה

·         הטיפ הראשון הוא להכין את הבית היטב להדברה. כל מה שיכול להינזק מהרעלנים שיפוזרו בביתכם, כמובן מוצרי מזון שונים ועד פריטים שאיכשהו יכולים להגיע לפה שלכם או של הילדים שלכם, חשוב לארוז. כך לא תצטרכו לקחת סיכון ולו הקטן ביותר. כמו כן, חשוב להקשיב להוראות המדביר בכל מה שקשור לבטיחות ההדברה כדי להימנע מאסונות.
·         אם אתם עוברים דירה בקרוב, תקבעו את ההדברה מיד כאשר את המפתח. את תאריך פינוי הדירה שלכם תקבעו כמה ימים לאחר מכן, וכך תוכלו להדביר את הדירה החדשה שלכם כשהיא עוד ריקה מרהיטים. הרבה יותר קל לעבור את ההדברה כאשר הבית ריק, ואם זה אפשרי, הרווחתם. אם אי אפשר, כדאי להדביר את הבית לפני שיוצאים לחופשה.
·         אם רוצים להדביר באופן איכותי לטווח ארוך, חשוב לבחור בשיטת ההדברה העמידה ביותר. אם אתם טיפוסים ירוקים שמעוניינים בהדברה ירוקה, חשוב שתשקלו היטב האם זו תהיה השיטה הכי טובה עבורכם. שיטת ההדברה הכימית אמנם מכילה חסרונות רבים אך היא נחשבת לעמידה יותר לשנים רבות של בית נקי מחרקים. בכל מקרה, ההדברה חייבת להיות יסודית בכל חלקי הבית.


from hakotel-blog.tumblr – Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הדברה ירוקה - יש דבר כזה?

איך נראה טרמיט מכונף?

ריסוס לדירה במרכז