הדרך הטובה ביותר להרחקת ג'וקים

הם קטנים, הם חומים והם מגעילים, אך הם יהיו אצלכם בבית אם לא תעשו דבר בנידון. הגוקים יכולים להיות הדבר הכי מזעזע ומבחיל שיתרוצץ לכם בבית והם יכולים להכניס הרבה פאניקה, כאשר במצבים עגומים יותר הם ימלאו את הגינה ולא יתנו לכם נחת. אם אתם רוצים לדעת איך להיפטר מהם תמשיכו לקרוא ותשימו לבעיה סוף.

הגוקים האימתניים שהורסים את החיים

אף אחד מאיתנו לא אוהב גוקים. יש כאלו שנבהלים מהם בפאניקה אדירה ויש כאלו שסתם לא מחבבים אותם אך דווקא לא יגיבו אליהם בצעקות או בחרדה. בסופו של דבר מלבד הפאניקה שהם מחדירים לבית אין להם פגיעה משמעותית יותר אלא אם מדובר בתופעה באמת גדולה ואז הבית שלכם כבר במצב תברואתי לא כל כך טוב. הם יכולים להגיע למקורות מזון ואפילו לחדר השינה שלכם ולעתים לטפס עליכם בלילה. מפחיד נכון? אז הגיע הזמן להיפטר מהם ולא לספק להם מחסה.

איך מתבצעת הדברת גוקים?

·         כדי להיפטר מגוקים צריך להבין מה גודל התופעה. יש שתי אפשרויות: או שתנסו להבין לבד או שתזמינו מיד מדביר מקצועי. הזמנת מדביר מקצועי אמנם תהיה יקרה יותר אך היא תפתור את הבעיה בצורה הכי טובה שיש. ההדברה העצמאית שלכם צריכה להתחיל בזיהוי של גודל הבעיה וסוגה, כאשר תיקן גרמני הוא התיקן הנפוץ ביותר אך הוא לא היחיד. יש גם את התיקן המזרחי והתיקן האמריקאי וההתנהגות שלהם מעט שונה.
·         בכל מקרה, ההבחנה החשובה ביותר שתצטרכו לעשות היא להבין האם מדובר בגוק בודד או בגוקים רבים. יכול להיות שהגוק יישא עמו תיק, זהו תיק הביצים שלו, ולמעשה זה אומר שעוד מעט יצוצו גוקים נוספים כי הוא מצא את המחסה שהוא היה צריך עבורם.

הדברה גוקים מקצועית על ידי ריסוס או האבקה

אפשר לרסס את הגוקים באופן עצמאי אך השיטה הזו לא תמיד תעבוד לכם במאה אחוזים, בעיקר כאשר מדובר בשטח נרחב ובתופעה בהיקף רב. הדברה מקצועית תתבצע עם חומרי ריסוס חזקים יותר וגם עם אבקה מתאימה שתשמיד את התיקנים המגעילים. גם ג'ל יכול להיות מועיל ויחד עם זאת פיזור פיתיונות במקומות אסטרטגיים.


from hakotel-blog.tumblr – Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ריסוס לדירה במרכז

איך נראה טרמיט מכונף?

הדברה ירוקה - יש דבר כזה?