ריסוס לבית בחולון

הדברת בתים היא תנאי לשמירה על היגיינה, איכות חיים והגנה מפני חרקים ומחלות. במאמר הבא נסביר כיצד מבצעים הדברה באזורים שונים ברחבי הארץ ומה אפשר לעשות כדי להפוך אותה ליעילה יותר
חולון היא אחת הערים המרכזיות בישראל ומוקד מסחרי של גוש דן. למעשה, מדובר בעיר השנייה בגודלה במחוז תל אביב וזאת בלי קשר לגבולות משותפים שיש לה עם תל אביב, ראשון לציון ובת ים. כמו כן, חשוב להזכיר שחולון נמצאת בקרבת נתיבי תחבורה מרכזיים ובהם כביש 4 ונתיבי איילון ובשנים האחרונות היא נהנית ממגמה של הגירה חיובית מצד הורים צעירים ובעלי משפחות.
על רקע האמור לעיל אפשר להבין גם את הביקוש לשירותי הדברה בחולון. תושבי העיר מבינים כיום שאין תחליף להדברה אפקטיבית, בעיקר אם הם רוצים לשמור על רמת חיים גבוהה ולהגן על עצמם מפני חרקים ומחלות. יתרה על כך, בעזרת הדברה כימית כגון ריסוס ניתן לשמור על היגיינה גם בחצרות הבתים ובאזורי המחיה המשותפים של חולון והסביבה.

כיצד הופכים את ההדברה ליעילה יותר?

הבעיה היא שלא כל פעולת הדברה משיגה את אותן תוצאות. אם תושבי חולון רוצים להביא לידי ביטוי את היתרונות של ריסוס אפקטיבי, עליהם לשמור על מספר כללי מפתח:
א. הזמנת אנשי מקצוע – אנשי המקצוע שמבצעים הדברה בחולון חייבים להכיר את העיר ולהבין את המאפיינים המיוחדים שלה. חולון שוכנת למשל במישור החוף ולכן יש בה אחוזי לחות גבוהים, מה שגורם להופעת סוגים שונים של חרקים מעופפים. אם רוצים לפיכך להרחיק את החרקים ולדאוג לתנאי מחיה טובים יותר בחולון והסביבה, חשוב להזמין מלכתחילה מדביר שמכיר את העיר ובוחר עבורה את פתרונות הריסוס המתאימים.
ב. ניקיון של הבית והחצר – גם פעולות האחזקה שמתבצעות לפני ואחרי ההדברה משפיעות על האפקטיביות בטווח הארוך. מומלץ לנקות את הבית והחצר לעיתים קרובות, להשליך לפח חפצים שאין בהם צורך ולהשתמש בחומרי ניקיון יעילים. ניתן גם לשלב בין ניקיון מקצועי של חברה חיצונית לבין ניקיון עצמאי, או להראות לילדים דוגמא אישית בכל מה שנוגע לשמירה על הסדר.
ג. שימוש בחומרי הדברה תקינים – חומרי הדברה שבהם משמשים בערים מיושבות כגון חולון שונים במהות שלהם בהשוואה לחומרים שנפוצים באתרי חקלאות, שדות פתוחים או מפעלים תעשייתיים. אם רוצים ליהנות מהיתרונות של הדברה, יש להשתמש בחומרים תקינים בלבד ולוודא שהם גם עומדים בדרישות של המשרד להגנת הסביבה.

הערך המוסף של הדברה בחולון

הדברה מאפשרת לתושבי חולון ובעלי העסקים בעיר להרחיק את כל סוגי המעופפים, החרקים, הזוחלים ועוד. מבחינת ערך מוסף, הדברה גם מאפשרת לבעלי בתים פרטיים ודירות לשמור על ערך הנכס שלהם. בכך למעשה הופכת חולון לעיר אטרקטיבית ולמקום מגורים שמציע יתרונות רבים עבור צעירים ומבוגרים בגוש דן.
מלבד האמור לעיל, יש לציין את התחרות בין חברות הדברה בחולון שמבצעות ריסוס לבתים פרטיים או שטחים חקלאיים. התחרות הזו פועלת לטובת הלקוחות כי היא תורמת לירידת מחירים, מה גם שבטווח הארוך היא מעלה את רמת המקצועיות. בעזרת הקפדה על רמה מקצועית גבוהה ניתן לשפר עוד יותר את היעילות של הדברה ולעזור לאיכות החיים של תושבי חולון והסביבה.
לסיכום, ריסוס לבית בחולון הוא חלק משורת פעולות שאותן כדאי לנקוט על מנת למנוע חדירת מזיקים וחרקים. אם רוצים לשפר את היעילות של ההדברה, צריך לדאוג להזמנת אנשי מקצוע אמינים ולנצל את התחרות כדי להתמקח על המחירים ועל החומרים שבהם משתמשים.


from hakotel-blog.tumblr – Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הדברה ירוקה - יש דבר כזה?

איך נראה טרמיט מכונף?

ריסוס לדירה במרכז