פשפש המיטה טיפול

לפשפש המיטה טיפול ייחודי עבורו. מצד אחד הטיפול הזה לא מסוכן לבני האדם ומצד שני הוא יכול להיות יעיל במיוחד, וזה השילוב הטוב ביותר שיכול להיות להדברה. כיצד מתבצעת ההדברה בפועל? איך מתכוננים אליה? מה יש לעשות אחריה כדי לשפר אותה? הנה כמה פרטים חשובים בנושא.  

תהיו בטוחים שמדובר בפשפש המיטה

לפני שאתם מזמינים הדברה מקצועית נגד פשפש המיטה אתם חייבים לוודא שזה באמת הוא. יכול להיות שאתם לחוצים להזמין הדברה כי אתם פשוט משתגעים מהעקיצות שעמן אתם קמים בכל בוקר אך בסופו של דבר אולי אלו סתם יתושים. כדי לוודא שזה פשפש המיטה אתם חייבים לבחון את כל הסימנים, שיהיו די בולטים. יכול להיות שיהיו סימני עקיצות על הגוף אך סימנים אלו לא יהיו גדולים וכואבים כמו עקיצות של יתוש. יכול גם להיות שפשפש המיטה ייצור חורים בסדינים או במזרונים שלכם וזה סימן קלאסי שהוא הבעיה. כמו כן יכולים להיות כתמי דם קטנים על השמיכות ועל המצעים. 
תכבסו את כל המצעים באופן יסודי
לפשפש המיטה טיפול שיכול לעתים להיות די פשוט בעיקר אם מדובר על השלב ההתחלתי שלו. פשפש המיטה יכול להיות פשוט מאוד להסרה בעיקר כאשר יש מעט ממנו ובכביסה הוא יכול להישטף ולרדת. לא תמיד זה עוזר כי לעתים פשפש המיטה יהיה דווקא על בסיסי המיטה שם הוא מרגיש בטוח יותר. כאשר מגיע הלילה הוא יוצא מהמחבוא שלו וכאשר אתם ישנים הוא מוצץ לכם את דם. אם תכבסו את כל המצעים תוכלו לדעת האם הצלחתם ללכוד אותו בזמן ולהרוג אותו ורק לאחר מכן לשקול את המשך הצעדים שלכם, אולי קריאה למדביר מקצועי.

תנקו את כל החפצים שאולי נגועים

חשוב מאוד גם לנקות את כל החפצים שיכול להיות נגועים בפשפש המיטה. אולי יהיה קשה לכם להבין על אלו חפצים מדובר אז לכל מקרה כדאי לנקות את כל החפצים שנמצאים בחדר השינה. יכול להיות שהמשימה הזו תישמע לכם מייגעת אך זו ההזדמנות היחידה שלכם להיפטר מהם. נקו את כל החפצים היטב, מומלץ לא עם מלית לחה אלא לטבול אותם בדלח או אמבטיית מים ורצוי שאלו יהיו מים חמים. כך תוכלו להגדיל את הסיכוי שפשפש המיטה ימוגר מהחפצים הללו אך גם זה לא תמיד עובד. רוב פשפשי המיטה יהיו על המזרונים ועל המיטות ולא רק החפצים הללו אך זה תהליך חשוב במיוחד.

תחליפו את המזרונים בחדר השינה

החלפת המזרונים בחדר השינה היא פעולה שיכולה להיות בעייתית. מצד אחד אם תחליפו את המזרונים יכול להיות שהבעיה תחלוף ומצד שני יכול להיות שאם תחליפו אותם, פשפש המיטה עוד ימשיך להיות על המיטה עצמה ויגיע גם למזרון החדש שלכם, ואז יכול להיות שתצטרכו להדביר אותו או להחליף אותו שוב. לכן כדאי לשקול את הצעד הזה היטב ולא לקבל אותו באופן פזיז. החלפת מזרונים אינה זולה והיא יכולה להיות הפתרון בעיקר אחרי ייעוץ ממדביר מקצועי.

תזמינו חברת הדברה מקצועית

חברת הדברה מקצועית יכולה להיות לפתור את הבעיה ביעילות ובמהירות והחיסרון היחיד שלה הוא המחיר שיהיה יחסית גבוה. אתם יכולים להזמין מדביר מקצועי שיבחן את האזור ויגיד לכם עד כמה חמורה הבעיה וכמה ההדברה תעלה, אך חשוב לזכור שגם הקריאה הזו תעלה לכם לפחות 200 שקלים. עם זאת, זו דרך נהדרת להבין קודם מה חומרת והיקף הבעיה ורק אז לשלם יותר על ההדברה המלאה שיכולה להגיע למאות שקלים


from hakotel-blog.tumblr – Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ריסוס לדירה במרכז

איך נראה טרמיט מכונף?

הדברה ירוקה - יש דבר כזה?