מי נדרש להדברת טרמיטים

אם יש לכם גינה אתם באופן אוטומטי נכנסים לקבוצות הסיכון שהטרמיטים יכולים לתקוף אותם. אולי אתם תהיו שאננים כמו כולם ותחשבו שבגלל שמדובר בחרקים יחסית נדירים יש סיכוי שהם יפסחו עליכם והסיכוי גם ככה קטן, וזה בסדר גמור לחשוב כך כי הדברת טרמיטים יקרה מאוד. עם זאת חשוב מאוד שתכירו את הסיכון ותבינו את האפשרות הזו, כי שאננות מוחלטת יכולה להביא עליכם אסון גדול. יש מגוון רחב של אנשים שעוד גרים עם גינות פרטיות למרות שהבנייה הרוויה משתלטת על הנוף העירוני בישראל. אם יש לכם גינה ואתם כבר משקיעים בה כסף רב, תדאגו לבדוק אותה מידי פעם.

כיצד נדע שהטרמיטים תוקפים אותנו?

אז אנשים שנהנים מבית עם גינה נמצאים בקבוצת הסיכון לתקיפת טרמיטים אך כיצד נדע מתי הם תוקפים אותנו? למעשה קצת קשה לומר שהטרמיטים תוקפים אתכם כי הם פשוט רוצים לאכול לכם את הרהיטים ואת משקופי הדלתות, אך מבחינתכם מדובר בהסגת גבול ופגיעה ברכוש שלכם. הפגיעה יכולה להיות קשה מאוד והיא למעשה הסימן לכך שיש טרמיטים. כמובן שמומלץ פעם בתקופה לבדוק את השטח עם מדביר מקצועי כדי להקדים תרופה למכה אך הסימנים הבולטים שצריכים להאיר את עיניכם לכך שיש טרמיטים בבית הם סימני אכילה במשקוף פגיעה ברהיטים וכמובן הופעת טרמיט.

מה צריך לעשות כאשר רואים סימנים?

כאשר אתם רואים את הסימנים הנוראיים הללו חשוב מאוד לחשוב צלול ולא להילחץ .יש לא מעט אנשים שבסופו של דבר יחשבו כי מדובר בסוף העולם והם ממש לא ירצו להתמודד עם הבעיה. עם זאת אין לכם ברירה כי בסופו של דבר זה הבית שלכם ואף אחד לא חייב לעזור לכם כי זה שטח פרטי. העירייה לא תתערב בכך אלא אתם תצטרכו לדאוג להדברה וגם לשלם עליה. כדאי מאוד לשנס מותניים ולחפש כמה שיותר מהר את המדביר הכי טוב שיש, מדביר שיודע כיצד לבצע הדברת טרמיטים מקצועית. מדביר כזה לא תהיה לכם בעיה למצוא אך חשוב בכל זאת לבחון את המאפיינים שלו. 

בדקו את הרישיון והניסיון של המדביר

הדברת טרמיטים היא ממש לא הדברה רגילה. הדברת תיקנים, נמלים ואפילו הרחקת יונים וחולדות, הן משימות הרבה יותר מוכרות. כאשר אתם בוחנים את המדבירים להדברת טרמיטים אתם חייבים לבדוק האם הם מוכשרים לכך. יש לא מעט מדבירים שלא יבינו עד כמה מורכבת ההדברה כאשר את הרישיון וההסמכות של המדבירים אתם יכולים לבדוק באתר של המשרד להגנת הסביבה. באתר הזה תהיה לכם רשימה של כל המדבירים עם חומרי ההדברה שבהם הם יכולים להשתמש וכמובן סוג המדבירים שהם יכולים להדביר. כמו כן חשוב לבדוק את הניסיון שיש למדביר בפעולה כה מסובכת.

תפעלו מהר כי הזמן פועל לרעתכם

אין ספק שבחירת מדביר להדברת טרמיטים היא אינה בחירה פשוטה והיא יכולה לקחת לכם זמן. לעתים ייקח לכם כמה שעות לבחור את המדביר הכי טוב אחרי כי למרות נדירות המזיקים הללו יש לא מעט מדבירים שיודעים כיצד לטפל בהם. עם זאת יש לקבל את ההדברה כמה שיותר מהר כי כל יום מכריע. אסור לדחות את זה למועד אחר ולא משנה כמה אתם עסוקים. ככל שההדברה תתבצע מהר יותר איכות החיים שלכם תחזור להיות כפי שהייתה ויותר מכך, תוכלו למנוע את החמרת הנזק שהטרמיטים  כבר הביאו עליכם. פעולה מהירה אך שקולה דרושה כדי לקבל את הטיפול הכי טוב שיש.


from hakotel-blog.tumblr – Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ריסוס לדירה במרכז

איך נראה טרמיט מכונף?

הדברה ירוקה - יש דבר כזה?