הדברה ירוקה בבית שלך

הזמנת הדברה היא חלק בלתי נפרד מפעולות ההיערכות לקראת הקיץ. כל בית זקוק לשירותי הדברה איכותיים, שימנעו חדירה של חרקים ונזקים בלתי הפיכים. הדברה מתבצעת לקראת הקיץ היות וזו התקופה בה רוב החרקים יוצאים מנקודות המסתור שלהם. יחד עם זאת, לא תמיד קל לבחור את שיטת ההדברה המתאימה עבור הבית. מי שרוצה ליהנות מהדור הבא של שירותי הדברה חייב לקחת בחשבון את השיטה הירוקה והאקולוגית.

הדברה ירוקה מציעה יתרונות מגוונים עבור לקוחות פרטיים. ראשית, כאשר מבצעים הדברה ירוקה לא צריך לפנות את הבית. היא אינה מסכנת תינוקות, ילדים או בעלי חיים, לא משאירה ריחות ואינה מותירה כתמים על הרצפה או הקירות. שנית, ניתן להתייעץ עם אנשי מקצוע ולהתאים בין אופי ההדברה לבין גודל הבית והחלל. לא חייבים להסתפק בהדברה סטנדטית וניתן להביא לידי ביטוי את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם גם לצורך מניעת חרקים.


כך תבחרו מדביר לבית

אפילו מבחינת עלות ומחירים יש להדברה ירוקה יתרון. זו שיטת הדברה המבוססת על אמצעים מיוחדים ולא על שימוש בחומרים כימיים. המשמעות היא מחירים אטרקטיביים עבור בעלי בתים פרטיים. אך כיצד בוחרים את המדביר הנכון לבית? הנה כמה טיפים שיכולים לעזור לכם:

א. מקצועיות – בחרו מדביר מקצועי עבור הבית וזכרו כי בכל הנוגע להדברה אין מקום לפשרות. המקצועיות של המדביר תקבע את איכות החיים שלכם ושל המשפחה למשך חודשים רבים.
ב. ניסיון – תנו עדיפות למדביר עם ניסיון בשיטות אקולוגיות. רוב המדבירים מעדיפים להמשיך ולהשתמש בשיטות המיושנות, אך מבחינתכם אין בכך צורך.

ג. לוח זמנים – הזמנת מדביר שעומד בלוח הזמנים יכולה לחסוך עבורכם עוגמת נפש. קבלו המלצות על מדבירים ובדקו מראש האם מדובר על הדברה ירוקה ואיכותית. 

תגובות

  1. אוי מדהים זה בדיוק מה שהייתי צריכה!!! כבר חודשים שאנחנו מנסים להתמודד עם בעיית נמלים במטבח, וממש חששנו מהדברה בגלל הכלבה.. שמחה לשמוע שיש לנו אופציה להדברה יעילה שגם אינה מסוכנת.
    http://www.tzaneret-darom.co.il/%D7%94%D7%93%D7%91%D7%A8%D7%94-%D7%91%D7%AA%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%A7%D7%A8%D7%90%D7%AA-%D7%94%D7%A7%D7%99%D7%A5.html

    השבמחק
  2. תודה רבה על המידע.
    אני חושב שהדברה ירוקה היא מאוד חשובה, בגלל השימוש בחומרים כימים הגענו למצב שהחומרים האלה נשארים בסביבה שלנו ובמאגרי המים ולכן יכולים לסכן אותנו גם.
    היום ניקיון מאגרי מים יכול להיות תהליך קשה, אך לפי דעתי הוא מאוד חשוב על מנת לנקות את מאגרי המים שלנו מכל שאריות החומרים הכימיים אשר נמצאים במאגרי המים כתוצאה מהדברה כימית אשר בה השתמשנו עד היום.
    חשוב להדגיש שיש מצבים שצריך להשתמש בחומרים כימים על מנת להצליח ולפתור את הבעיה, במצב כזה צריך להזמין מדביר מקצועי שידע להשתמש בחומרים אלה בביטחון בלי לסכן את הסביבה.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הדברה ירוקה - יש דבר כזה?

איך נראה טרמיט מכונף?

ריסוס לדירה במרכז