האם בארץ נדרשים להדברת טרמיטים

הכירו את המזיקים הכי מעצבנים
אף אחד לא אוהב מזיקים בעיקר בגלל שהם מחריבים לו את איכות החיים. נמלים במטבח או תיקנים שמטיילים בשירותים או נכנסים מהחלון בסלון עד לחדר השינה ויוצרים אצלנו פאניקה בלילה, כל אלו הם סיוטים שאף אחד לא רוצה לסבול לפגוש. החרקים הללו יוצרים סביבה לא נקייה ובמקרה היותר גרוע גורמים לבעיה תברואתית. אך הטרמיטים יוצרים פגיעה הרבה יותר חמורה, הם ממש הורסים לכם את הציוד. הטרמיטים יכולים לפגוע לכם בגינה בכך שיכרסמו את העצים שלכם ואת הפרגולה היפה שהתקנתם ואף יגיעו אל ביתכם ויכרסמו רהיטים שונים. מדובר בחרק עיקש וחזק שיש צורך להדביר גם בארץ.

האם בארץ נדרשים להדברת טרמיטים?
·         אמנם אנשים רבים בטוחים שכאן בארץ ישראל אין טרמיטים אך זו רק תקווה שיכולה להיעלם כשתראו שהספה שלכם מעט אכולה. הטרמיטים נמצאים גם בארץ ויש שבעה סוגים שלהם. כל אחד מהטרמיטים נראה שונה ומתנהג בצורה מעט שונה אך כלכולם יש את אותם הסימנים ואותה הפגיעה פחות או יותר.
·         טרמיט חוטמי הוא טרמיט שנמצא בעמק הירדן ומעלה אדומים. האורך שלו חמישה סנטימטרים ויש לו בליטה בולטת על המצח, למי שיתקרב וינסה לראות. הלסת שלו ארוכה והוא בעל כנפיים ולכמה רגעים תחשבו שמדובר בשד צהוב שהגיע אליכם הביתה להמית חורבן.
·         טרמיט ארץ ישראלי רק נשמע לכם ציוני אך הוא עלה לארץ בגלל סיבות אחרות: כדי לאכול לכם את הרהיטים. יש לו לסתות ארוכות והוא ניזון בעיקר מעץ. הוא בונה את הקן שלו באדמה והוא מזיק לא רק לרכוש אלא גם לבני אדם. הוא הורס עצים, מוצרי חשמל ובקיצור, אינו רצוי באף מקום.
·         עוד טרמיט מפורסם שנמצא בארץ הוא טרמיט וימן. מדובר בטרמיט שלסתותיו קצרות יותר מראשו, יש לו שן אחת ואורח חייו דומה לשניים שהוזכרו לעיל. הוא נפוץ מאוד באזורים טרופיים אך תמצאו אותו גם ארץ ואומרים שהוא הגיע מאזור עירק.
ההדברה היקרה ביותר
הדברת טרמיטים היא עסק למקצוענים בלבד. מדובר בהדברה יקרה מאוד שתעלה לכם כמה אלפי שקלים אך כשהם פוגעים בבית, אין מה לעשות כיוון שהפגיעה תהיה יקרה הרבה יותר.

from hakotel-blog.tumblr – Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ריסוס לדירה במרכז

איך נראה טרמיט מכונף?

הדברה ירוקה - יש דבר כזה?