חברת הדברות עם אישור המשרד לאיכות הסביבה

אישור המשרד לאיכות הסביבה מעיד על כך שחברת הדברות מסוימת עומדת בסטנדרטים מחמירים של איכות, יעילות ובטיחות. במאמר הבא נרחיב על כך ונסביר מדוע כדאי לתת לה עדיפות
ענף ההדברות מורכב ממספר שירותים מקבילים. לצד הדברה כימית שמבוססת על שימוש בחומרים רעילים, יש גם אפשרות לשלב הדברה ביולוגית והדברה פיזית. כמו כן, ההתקדמות הטכנולוגית בעולם באה לידי ביטוי גם בתחום הזה ולכן קיימים כיום חומרי הדברה חדשים שלא היו בעבר. כתוצאה מכך, הרשויות בכל מדינה מערבית נדרשות להתערב. כחלק מההתערבות של הרשויות הרלוונטיות, החברות שעוסקות בתחום ההדברה גם מחויבות ברישיון.
בישראל למשל יש צורך באישור של המשרד לאיכות הסביבה על מנת לבצע סוגים מסוימים של הדברות. האישור ניתן רק לחברות שעומדות בסטנדרטים מסוימים ולאחר תהליך ארוך של פיקוח ובקרה. בין היתר, נציגי המשרד לאיכות הסביבה בודקים מה הרקע של חברת הדברות והאם יש לה את הניסיון הנדרש על מנת לבצע את הפעולה. 



מה היתרונות של אישור המשרד לאיכות הסביבה עבור הלקוח?

השאלה המתבקשת היא מה אנו כלקוחות יכולים להרוויח מעצם העובדה שיש צורך באישור של המשרד לאיכות הסביבה בשביל לבצע סוגים מסוימים של הדברות. למעשה, מסתבר שאישור מן הסוג הזה מגלם בתוכו שורה ארוכה של יתרונות גם עבור לקוחות הקצה:
א. בטיחות בחומרי ההדברה - אישור המשרד לאיכות הסביבה מעיד על כך שחברת הדברות מסוימת משתמשת בחומרים בטיחותיים. נציגי המשרד לאיכות הסביבה מספקים את האישור רק לחברה שבוחרת בקפידה את החומרים, משתמשים בכאלה שעומדים בתקן בינלאומי ומעבירה את העובדים שלה הכשרות וחפיפה. 
ב. יעילות גבוהה יותר – סביר להניח שחברה שמקבלת את אישור המשרד לאיכות הסביבה תגיע לאחוזי הצלחה גבוהים יותר בכל הנוגע לעבודות הדברה. לחברה כזו יהיה את הניסיון והרקע הנדרשים על מנת לבצע הדברה על הצד הטוב ביותר, כמו גם להתמודד עם תקלות בלתי צפויות. בנוסף, חברה עם אישור המשרד לאיכות הסביבה תדע מה לעשות על מנת לפתור בעיות שקשורות לצרכים של הלקוחות.
ג. אחריות על העבודה – חברה מקבלת את אישור המשרד לאיכות הסביבה רק אם יש לה מערך שלם שמסוגל לתמוך בלקוחות שלה. המשמעות של תמיכה בלקוחות היא בין היתר תקופת אחריות ארוכה, שבמהלכה ניתן לפנות אל נציגי החברה ולבקש מהם להשלים פעולות שלא השיגו את התוצאה הרצויה.
ד. אפשרות להגשת תלונה – רק חברה שפועלת תחת התקנים של אישור המשרד לאיכות הסביבה תשמור על סטנדרטים גבוהים. בפועל, זה אומר שלקוחות שמקבלים את השירות מחברת הדברה כזו אך לא היו מרוצים יכולים להתלונן עליה. במסגרת תלונה מנומקת שמוגשת אל המשרד לאיכות הסביבה ניתן אפילו לשלול את האישור שהחברה קיבלה או למנוע ממנה להמשיך לבצע פעולות הדברה.

כך משתמשים בצורה נכונה באישור המשרד לאיכות הסביבה

לקוחות שצריכים לבצע הדברה בבית, בעסק או במפעל חייבים לבדוק קודם כל האם לחברה יש את אישור המשרד לאיכות הסביבה. במידה והחברה אכן מחזיקה באישור כזה, מה שכדאי לעשות הוא ליצור קשר עם נציגים שלה. באמצעות יצירת קשר עם נציגי חברת הדברה ניתן ללמוד לעומק מה תחומי ההתמחות שלה ולקבל מהם הצעת מחיר מסודרת.
בשורה התחתונה, אישור המשרד לאיכות הסביבה נועד גם בשביל להקל על הציבור הרחב. במשרד לאיכות הסביבה עוקבים מקרוב אחר חידושים בתחום ההדברה ומקפידים לתת את האישור רק לחברות שעומדות בסטנדרטים מחמירים של בטיחות ורמת ביצוע.


from hakotel-blog.tumblr – Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ריסוס לדירה במרכז

איך נראה טרמיט מכונף?

הדברה ירוקה - יש דבר כזה?