פשפש המיטה הדברות

פשפש המיטה הוא אחד החרקים הכי קטנים שיש אך הוא עושה בעיה גדולה מאוד לאיכות חייכם: הוא לא מאפשר לכם לישון בשקט. מדוע הוא עושה זאת ומה עלינו לעשות?

מהו פשפש המיטה ומדוע הוא מזיק?

פשפש המיטה הוא אחד המזיקים הקטנים ביותר שיש. הוא בגודל של כמה מילימטרים ספורים, הוא ניזון ממציצת דם והוא מצליח להגיע לכל מיני מקומות כשהוא נישא על חפצים. הוא יכול להגיע על רהיטים שהגיעו מחו"ל, הוא יכול להגיע על רהיטים שקניתם מאולם תצוגה כלשהו אך אפשר לפחות לראות נקודת אור אחת: הוא לא יכול להיות על ילדים או בעלי חיים. פשפש המיטה ניזון מהדם שהוא מוצץ מבני האדם ולכן הוא נמצא ליד המיטה ומחכה שבני האדם יירדמו ואז הוא מתחיל בפועלו. פשפש המיטה אמנם לא מסוכן ואינו מעביר מחלות אך הוא גורם לעקיצות, גירודים סימני נשיכה וגם דימומים.

כיצד נדע שאנו סובלים מפשפש המיטה?

יכול להיות שקמתם באמצע הלילה מעקיצות רבות על הרגל אך לא מדובר בפשפש המיטה. פשפש המיטה הוא אחד המזיקים שיכולים לעקוץ מיני רבים, כמו למשל היתוש שאותו כולנו מכירים. יכול להיות שהעקיצות שונות מעט מהעקיצות של היתוש וזה מושך את תשומת לבכם, יכול להיות שיש יותר עקיצות מבדרך כלל והן קטנות יותר ויכול להיות שיש גם חורים קטנים בסדינים. בסופו של דבר מי שסובל מפשפש המיטה יגלה את הסימנים הללו אך אם אתם רוצים אבחנה מדויקת אתם צריכים לקרוא למדביר חרקים מקצועי שיעשה זאת למענכם וגם יוכל להדביר אותו.

כיצד נוכל לפתור את הבעיה המעיקה?

כדי לפתור את הבעיה אתם יכולים לבחור בשיטת הפעולה העצמאית או קריאה למדביר מקצועי. כמובן שמדביר מקצועי יבצע עבודה טובה יותר אך העלות תהיה יקרה יותר ולכן אנשים רבים תחילה מנסים לפתור את הבעיה לבד ורק אז בוחרים בחברת הדברה מקצועית. הבעיה יכולה להיות חמורה יותר או פחות בהתאם לגודל אוכלוסיית הפשפשים שהתפתחה אצלכם בחדר השינה. לעתים כיבוס של המצעים והחלפת מזרונים יספיקו ולעתים יהיה צורך בשימוש במכשיר קיטור ייעודי שינקה כל פינה ברהיטים, כולל ריסוס חומרי הדברה כימיים על הרצפה לאחר מכן.

כיצד נבחר את חברת ההדברה המתאימה?

אם החלטתם לבחור בחברת הדברה כדי להדביר את הפשפשים המעצבנים, חשוב שתבצעו את הבחירה הנכונה. לפשפש המיטה הדברות יחסית פשוטות ויעילות במיוחד, זאת בהשוואה כמובן להדברות מזיקים אחרות כמו למשל עכברים נמלים או תיקנים. חשוב לבחור בחברת ההדברה במהירות כדי שתהיה לכם שינה איכותית יותר. חשוב לבחור את חברת ההדברה המתאימה לפי המחיר שהיא מציעה, לפי האמינות שלה, לפי המקצועיות והרושם היא משרה עליכם וכן הלאה. רק לפי כל הפרמטרים האלו בשקול הסופי תוכלו להבין מה הבחירה הכי טובה עבורכם שתמגר את הבעיה.

על הדברת פשפש המיטה לא חוסכים

אין ספק שהבחירה של המדביר שיגיע בסופו של דבר אל ביתנו היא בעיקר בחירה כספית. אף אחד לא אוהב להוציא כספים סתם כך פתאום ובוודאי לא כאשר הוא מחויב להוציא אותם למען איכות חייו. אין בעיה לחפש מדביר זול יחסית אך חשוב מאוד לא להתפשר על האיכות שלו. אם יש משהו שבסופו של דבר יהיה גרוע יותר מלהוציא כספים על הדברת מזיקים כמו פשפש המיטה, זה להוציא את הכסף ושהבעיה לא תיפטר. רק אם הבעיה תיפטר לחלוטין ותוכלו לקבל שינה איכותית כמו לפני הופעת הפשפשים, תוכלו לישון בחיוך ולהבין שהכסף שלכם קנה את איכות השינה שלכם מחדש.  


from hakotel-blog.tumblr – Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ריסוס לדירה במרכז

איך נראה טרמיט מכונף?

הדברה ירוקה - יש דבר כזה?