הדברת טרמיטים בעץ

הדברת טרמיטים בעץ היא לא משימה פשוטה וגם לא זולה. כמה היא עולה? כיצד היא מתבצעת? הנה כל התשובות.

למה הטרמיטים אוהבים את העצים?

הטרמיטים לא בדיוק אוהבים את העצים, הם פשוט ניזונים מהעצים. זו הבחנה שכל אחד צריך לדעת ובעיקר אם יש לו גינה או שדה. אם יש בבעלותכם שטח עם עצים כדאי שתשימו לב האם הטרמיטים תוקפים אתכם כי הם יכולים להיות הרבה יותר קטלניים. בסופו של דבר הטרמיטים יכולים להיות בכל מקום כולל בתוך העץ או מתחתיו, לעתים אפילו כמה מטרים מתחת לאדמה. הדברת טרמיטים יכולה להתבצע על העץ עצמו או באדמה, בדרך כלל מבצעים את שני הסוגים. ההדברות יכולות להיות הרבה יותר יעילות כאשר מבצעים אותם בשלב מוקדם עם הופעת הטרמיטים, כך שהבעיה עוד קטנת היקף.

למה חשוב להדביר את הטרמיטים?

אם לא תדבירו את הטרמיטים כמה שיותר מהר הם ימשיכו לפגוע בעץ. בסופו של דבר יכול להיות שהעץ אפילו יירקב והענפים שלו ינשרו כי הטרמיטים מכרסמים אותו ללא הרף, עד אשר האוכלוסייה תגדל והכרסום הזה יגדל גם הוא בסדרה הנדסית שרק תחמיר עוד ועוד. חשוב להדביר את הטרמיטים כדי למנוע את האובדן של הצמחייה אך יותר מכך, למנוע מהטרמיטים להגיע אל ביתכם. בסופו של דבר אם יש טרמיטים בגינה הם ייכנסו אל הבית ואז הנזק יהיה הרבה יותר גדול, והוא יכלול כרסום של משקופי הדלת, הקורות, הרהיטים וכן הלאה. כדי למנוע את הבעיה הגדולה הזו תדבירו אותם בזמן.

כיצד מדבירים את הטרמיטים בעץ?

הדברת טרמיטים בעץ יכולה להתבצע על ידי רעלנים ואתם בתור לקוחות של מדביר מקצועי לא באמת תבינו מה ההבדל בין החומרים הללו לבין חומרים שמדבירים תיקנים או נמלים. מלבד העובדה שמדובר בחומרים חזקים ויתר, וזאת בגלל הגודל והחוזק של הטרמיטים ביחס לשני המזיקים הנפוצים האחרים, ההדברה תהיה מורכבת בעיקר בגלל אופן ההדברה. שלא כמו הדברת נמלים או תיקנים, אי אפשר להשתמש בפיתיונות באותה השיטה וכך לחסל את הקן ואי אפשר גם לרסס את פני השטח כי הטרמיטים פשוט לא שם. כדי להרוג את הטרמיטים יש להחדיר את הרעלנים אל תוך האדמה בקידוח.

כיצד נבחר את המדביר המתאים?

כדי שהמדביר יצליח לחסל את הטרמיטים הוא צריך להגיע אל הקן שלהם ולכן הוא יחפש אותו באופן יסודי. אם הוא לא ימצא אותו הוא יצטרך להדביר את הקרקע מהחלק התחתון שלה על ידי קידוח ולעתים הקן של הטרמיטים יהיה בעומק של כמה מטרים. הקידוח יכול להיות מורכב ויקר מאוד וזה מסביר מדוע ההדברה מגיע לאלפי שקלים בחלק מן המקרים. בגלל שמדובר בפעולה מורכבת שחייבת להתבצע במקצועיות, עליכם לחפש מדביר מנוסה. הניסיון שלו והקבלות שלו בתחום ההדברה ובעיקר בהדברת טרמיטים ששונה מאוד משאר ההדברות יעזרו לכם להיות בטוחים בהדברה שהוא יעניק לכם.

כמה עולה הדברת טרמיטים בעץ?

הדברת טרמיטים יכולה לעלות החל מ-1000 שקלים ועד 5000 שקלים במקרים חמורים יותר. המחיר מושפע ממגוון רחב של פרמטרים כאשר בראש ובראשונה מורכבות ההדברה. יש מקומות בהם יהיו טרמיטים רבים בשטח נרחב, כאשר גם השטח הוא פרמטר של המורכבות ובכך משפיע על המחיר. כאשר מדובר בגינה קטנה יחסית ההדברה תהיה הרבה יותר זולה. המחיר מושפע גם ממיקום הקן, כאשר רואים את הקן של הטרמיטים באופן ויזואלי ודי ברור ההדברה תהיה פשוטה, מהירה וזולה יותר. כאשר יש צורך לקדוח בתוך האדמה וליצור תעלות כדי להזריק את חומר ההדברה, המחיר יהיה יקר.  


from hakotel-blog.tumblr – Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הדברה ירוקה - יש דבר כזה?

איך נראה טרמיט מכונף?

ריסוס לדירה במרכז