5 דברים שצריך לדעת לפני שמזמינים חברת הדברה

הופעת מזיקים מסוגים שונים בבית או בחצר מחייבת הזמנת הדברת מזיקים, מכיוון שמעבר להיות המזיקים לא נעימים למראה הם מהווים מפגע תברואתי וסביבתי. יש למנוע את התרבותם של המזיקים ואת התפשטותם, ואת האפשרות שיעבירו מחלות שונות ויזהמו לנו את החיים. נקיון יסודי בבית וריסוס ביתי לא תמיד עוזרים, וברוב המקרים לא מצליחים לחסל את מושבת ההתרבות שלהם, והמפגע חוזר לאחר כמה ימים. לפני שאתם מזמינים הדברת מזיקים יש לדעת כמה דברים חשובים.

מה הם השירותים של חברת הדברה?


חשוב לדעת איזה שירותים מעניקה חברת ההדברה. יש מדבירים שהשירות שלהם מתחיל ומסתיים בריסוס עם חומרים כימיים חזקים. זה לא השירות שתרצו. חברות מקצועיות ומנוסות מעניקות את השירותים הבאים:

הדברה כימית נגד חרקים, ג'וקים ושאר מזיקים
הדברת עכברים ומכרסמים אחרים
הדברת טרמיטים
לכידת נחשים ומכרסמים
הרחקת יונים
חיטוי מאגרי מים
הדברה ביולוגית
הדברה ירוקה
אחריות מלאה על העבודה

רישיונות ואישורים


חברה להדברת מזיקים זקוקה לרישיונות מטעם משרד הבריאות והמשרד לאיכות הסביבה כדי לפעול. ללא רישיונות אלה אין לעבוד עם החברה. על החברה לעשות שימוש בחומרי הדברה מאושרים על ידי המדינה ובפיקוח מכון התקנים הישראלי. חשוב לזכור כי חומרי הדברה כימיים הם חומרים מסוכנים, ועלולים לפגוע בבני אדם אם לא עושים בהם שימוש נכון ובטוח.

התאמת סוג ההדברה לסוג המזיקים


חשוב שנציג החברה יגיע לביתכם על מנת לבחון את המפגע. רק לאחר מכן יוכל להחליט על סוג ההדברה, חומרי ההדברה וכדומה. במידה ויש לכם בבית כלב או חתול, יש לציין זאת בפני המדביר כדי לקבל הנחיות מדוייקות לגבי השמירה עליהם, כדי שלא יורעלו מהחומרי ההדברה.

הדברה ירוקה


כיום עוברים יותר ויותר להדברה ירוקה שהעיקרון שלה הוא שימוש בחומרים טבעיים ואורגניים כחומרי הדברה השומרים על הסביבה, על בני האדם ועל בעלי החיים שבבית. חומרי הדברה ירוקים אינם נופלים בעוצמתם מחומרים כימיים, אבל הם נחשבים לבטוחים לשימוש, הם אינם פוגעים בסביבה, ולא בבני האדם המתגוררים המקום ההדברה. הדברה ירוקה מתאימה לכל מקום ובמיוחד במקומות שבהם חיים בני אדם, כמו: בתים משרדים, עסקים שונים, מסעדות ובתי קפה, מוסדות ציבוריים וכדומה.

הדברה ירוקה נחשבת כיום להדברה המבוקשת ביותר מכיוון שהיא הרבה יותר בטוחה, והרבה יותר איכותית במובן של שמירה על איכות הסביבה. השימוש בחומרים טבעיים המכונים IPM מאפשרים טיפול בכל סוגי המזיקים באופן יעיל הכולל שמירה על חיי המדבירים עצמם ועל חיי האנשים הגרים בבית. הדברה ירוקה ניתן לעשות גם בתוך הבית כנגד מזיקים שונים וגם בגינת הבית, ויש צורך ברשיון מטעם המשרד לאיכות הסביבה המאשר את השימוש בחומרי ההדברה האורגנים.

בחירת חברת הדברה


בחירת חברת הדברת מזיקים יש לעשות לאחר קבלת המלצות ובדיקת הרשיונות והאישורים שבידה. מומלץ לעבוד עם חברה בעלת נסיון בכל סוגי ההדברה היכולה לספק הדברה ירוקה שהיא הרבה יותר ידידותית לטבע ולאדם, והיא שומרת על איכות הסביבה. חברת הדברה מקצועית נותנת לכם אחריות, ובמידת הצורך חוזרת ומבצעת הדברה נוספת.

מחפשים מידע נוסף על הדברת מזיקים - בקרו באתר שלנו

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הדברה ירוקה - יש דבר כזה?

איך נראה טרמיט מכונף?

ריסוס לדירה במרכז