למה להזמין שירות "הדברת ג'וקים" מהקוטל ?

תיקנים המכונים ג'וקים מוצאים לעצמם מחסה בבית, מתרבים ועושים חגיגות על שאריות האוכל שלנו. בנוסף, רבים מאיתנו חשים דחייה מפני בעלי חיים זעירים אלה המתרוצצים כאחוזי אמוק כל אימת שהם מתגלים, ורבים פשוט נרתעים מהם, ולא יכולים לסבול את נוכחותם. אבל מעבר לכך ג'וקים הם מפגע תברואתי וסביבתי שחובה להיפטר ממנו. חשוב לזכור כי מזיקים אלה הם מקור למחלות שמתפתחות בביוב, בפחי אשפה ובמקומות לחים אחרים, טחובים ומלוכלכים. זו הסיבה העיקרית שיש לעשות הדברת ג'וקים.

שירותי הדברה מקצועיים

לאור האמור יש להזמין חברת הדברה מקצועית על מנת למגר את המפגע הלא בריאותי והלא נעים הזה ברגע שמזהים את הג'וק הראשון בבית. בעקבותיו כבר יגיעו גדודים, והמצב יהיה מאד לא נעים. שירותי הדברה מקצועיים עושים שימוש בחומרי הדברה מסוגים שונים, ויש להקפיד על חברה מנוסה המכירה את תחום ההדברה, ושיש לה את כל הרשיונות הדרושים על מנת לעסוק בכך. חברת הקוטל, הינה חברה הפועלת בתחום ההדברה מזה 35 שנה, ויש לה מוניטין בכל רחבי הארץ. אם אתם זקוקים להדברת ג'וקים הקוטל מספקת שלוש סיבות טובות מדוע לעבוד איתה:
1.      מגוון שירותים במקום אחד
2.      שיטות עבודה מקצועיות ובטוחות
3.      שימוש בחומרי הדברה ידידותיים לסביבה

מגוון שירותים במקום אחד – חברת הקוטל היא חברה הפועלת בשוק הישראלי מזה 35 שנה, והיא מציעה מגוון רחב של שירותי הדברה מסוגים ובשיטות שונות. החברה מעניקה את שירותיה גם ללקוחות פרטיים וגם ללקוחות מוסדיים, מסעדות, בתי מלון, אולמות אירועים, מטבחים גדולים וכדומה. בין שירתי החברה תמצאו: הדברת מזיקים מכל הסוגים לרבות ג'וקים, נמלים ומכרסמים שונים, לכידת מכרסמים ונחשים, הרחקת יונים, התמחות בהדברות לתחום המזון והמסעדנות, חיטוי מאגרי מים וכיוצא באלה. היתרון הגדול בכך הוא שכאשר מזמינים הדברת ג'וקים מגלים כי יש צורך גם בעבודת הדברה נוספת, והקוטל יהיו שם לבצע כל משימה נחוצה.

שיטות עבודה מקצועיות ובטוחות – כדי לעשות הדברה מקצועית יש להבין בחרקים השונים ובחומרים השונים.

חברת הקוטל בעלת הנסיון ארוך השנים יודעת לזהות את סוג התיקנים, ולהתאים לו את סוג החומר שיהיה היעיל ביותר. בנוסף לכך, בחברת הקוטל מתחשבים לא רק בג'וק אלא גם בסוג המבנה וייעודו, כמות החרקים שבו ומידת הנקיון השוטף שבמקום. את ההדברה עושים בעזרת החומר הנכון ובפרקי זמן נכונים על מנת להגיע לאופטימאליות בעבודה. עובדי החברה מצויידים באישורים מטעם המשרד לאיכות הסביבה ומשרד הבריאות לעסוק בעבודות הדברה, והכל נעשה תוך הקפדה על בטיחות העובדים והאנשים הנמצאים במקום.

 שימוש בחומרי הדברה ידידותיים לסביבה – הקוטל נחשבת לחברה ירוקה במובן שבהרבה מן המקרים היא עושה שימוש בחומרי הדברה אורגניים (טבעיים) שאינם מזיקים לסביבה, לבני האדם או לבעלי חיים אחרים (כלבים, חתולים וחיות כפר אחרות). השימוש בחומרים כאלה הולך ונהיה כיום יותר ויותר נפוץ בעולם, וגם בארץ נכנסו חומרים אלה לשימוש כחלק מהמאמץ לשמירה על הסביבה ואיכותה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הדברה ירוקה - יש דבר כזה?

איך נראה טרמיט מכונף?

ריסוס לדירה במרכז