מדוע לא כדאי לחכות לקיץ על מנת לבצע הדברת מזיקים?


כמעט כל בית אב בישראל זקוק להדברה שנתית. מטרת ההדברה היא להרחיק מזיקים, מכרסמים, זוחלים ובעלי חיים אחרים שיכולים לפגוע באיכות החיים. בנוסף, ההדברה יעילה גם בשטחים חקלאיים, מפעלים, עסקים ומשרדים. הדברה היא הדרך הטובה והיעילה ביותר להיפטר מהמזיקים לאורך זמן ובמינימום של מאמץ. היא מתבצעת על ידי אנשי מקצוע מובילים ומשתכללת מדי שנה בהתאם לטכנולוגיות החדשות. יחד עם זאת, רבים לא באמת מבינים את החשיבות של הדברה, ומעדיפים לחכות לקיץ על מנת לבצע אותה.
בתקופת הקיץ נוהגים המזיקים השונים לצאת מהמחילות והחורים, בין היתר בשל תנאי מזג האוויר. הם מחפשים אחר מקורות מזון חדשים ויכולים להגיע אל המטבח, חדרי השינה והסלון. רובנו נתקלים במזיקים רק בתקופת הקיץ, ולכן הביקוש להדברה עולה.

הסיבות העיקריות להזמנת הדברה ירוקה בחורף


יש מספר סיבות עיקריות בגללן לא כדאי לחכות לקיץ כדי לבצע הדברת מזיקים:
1. תנאים ונסיבות – הדברה המתבצעת בחורף מבטיחה התמקדות במחילות המזיקים ובמושבות שלהם. בעוד בקיץ ההדברה מתבצעת על בסיס השערות וספקולציות, מדביר מקצועי המגיע אל הבית או העסק בתקופת החורף יודע לזהות בדיוק את המקור של המזיקים. ההדברה מבטיחה השמדה מהירה ומוחלטת של המזיקים ומונעת את עוגמת הנפש הצפויה בקיץ.
2. ביקוש – הביקוש עבור הדברת מזיקים בחורף נמוך יותר מהביקוש בקיץ ולקוחות שמודעים לכך יכולים לנצל זאת. הביקוש הנמוך בחורף מאפשר זמינות של בעלי מלאכה מקצועיים, המכירים היטב את תחום ההדברה, ואת שיטות ההדברה המתאימות עבור מזיקים שונים בישראל.
3. מחיר – כמו שירותים אחרים הניתנים בעיקר בקיץ, גם בתחום ההדברה ניתן למצוא פער מסוים בין המחירים בחורף לבין העלות בעונות המבוקשות. מבחינת הלקוח, הזמנת הדברת מזיקים בחורף עשויה לחסוך מאות שקלים. את ההדברה אפשר לבצע לקראת מעבר דירה, בבתים חדשים או בכל סיטואציה בה מוצאים לנכון ליצור קשר עם אנשי המקצוע ולתאם פגישת ייעוץ.
הדברה יעילה מתבצעת כל השנה
הדברת מזיקים בחורף היא יעילה יותר מהדברה בקיץ. כמות המזיקים בחורף קטנה משמעותית מהכמות המקבילה בעונות החמות, לכן ההדברה מבטיחה מניעה מוחלטת של סיכוי להופעת מכרסמים או זוחלים. מעבר לכך, יש מזיקים אשר מעדיפים לחיות דווקא בחורף כמו מכרסמים, צרעות, נחשים וכן הלאה. חקלאים המבצעים הדברה בחורף מצילים את היבול שלהם לפני הקיץ, בעוד בבתים פרטיים תורמת ההדברה לתחושת הביטחון. בית שאינו אטום מספיק או סובל מרטיבות מהווה קרקע פוריה להצטברות מזיקים המתרבים במהירות בתנאים מן הסוג הזה.

לסיכום, ישראל היא מדינה חמה, ולכן כדאי להכיר בחשיבות של הדברת מזיקים גם בחודשים חורפיים. חלק גדול מהטפילים והמזיקים המתפרצים בקיץ בוקעים בחורף, ובתקופה הזו קל יותר להדביר ולרסס אותם. הדברה איכותית תבטיח הגנה לכל אורך השנה ותאפשר מחירים נוחים, זמינות של בעלי מקצוע ועבודה ומהירה. 

תגובות

  1. האם הדברה ירוקה משמעותה שהיא בטוחה לבע"ח שחיים איתנו בבית (כלבים)? אומנם כבר התחיל הקיץ אבל אנחנו ממש חייבים הדברה נגד מקקים, הם הפכו למכה, אבל אנחנו ממש חוששים בגלל הכלבים שלנו שחלילה לא יאכלו משהו שנגוע בהדברה וכו'...

    http://www.gina4u.co.il/%D7%9E%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9B%D7%99%D7%9D/%D7%9E%D7%94-%D7%94%D7%97%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%A9%D7%9C-%D7%94%D7%93%D7%91%D7%A8%D7%AA-%D7%9E%D7%96%D7%99%D7%A7%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%92%D7%99%D7%A0%D7%94-%D7%A9%D7%9C%D7%9B%D7%9D/

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הדברה ירוקה - יש דבר כזה?

איך נראה טרמיט מכונף?

ריסוס לדירה במרכז