הדברה ירוקה במרכז

בעידן בו אנו חושבים יותר ויותר על איכות הסביבה בה אנו חיים, יש לתת את הדעת גם לתחום של שימוש בחומרים ידידותיים בכל מה שקשור לנושא של הדברת מזיקים מסוגים שונים. היתרונות של הדברה ירוקה באים לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר באיזור חם, לח וצפוף כמו אזור המרכז. ההדברה מבוססת על שימוש בחומרים טבעיים, ועל כן היא עולה בקנה אחד עם צרכים אקולוגיים שונים. בשיטת ההדברה הזו מחליפים את החומרים הכימיים בתחליפים לא פחות יעילים. בנוסף לכך, מדבירים אשר מכירים את המאפיינים הייחודיים של איזור המרכז יכולים להשתמש בהדברה תוך התאמה לסוגי המזיקים הקיים.
ניתן לייעל את האפקטיביות של הדברה ירוקה במרכז בעזרת האמצעים הבאים:
-          שמירה על סביבה נקייה
-          ניקוש עשבים בגינה, בחצר, במרפסת או בגג מדי תקופה קבועה
-          הרחקת מזון ושאריות לכלוך
-          שמירה על אחוזי לחות אופטימאליים
-          מעקב אחר התרבות מזיקים או תופעות יוצאות דופן

מי מבצע הדברה במרכז?

לא כל חברה יכולה לבצע הדברה באיזור עמוס ועירוני. רצוי להזמין צוות מדבירים המחזיק בכלים המתאימים ויודע כיצד לשלב בין שיטות הדברה שונות. בשלב הראשון אמור הצוות להגיע אל בית הלקוח או העסק, לבחור מכשור מתקדם כמו מלכודות עכברים וחולדות ולסתום גם את פתחי הביוב לצורך מניעת הישנות המקרים. המטרה של הדברה במרכז היא להרחיק מזיקים לצמיתות או לטווח זמן ארוך ככל האפשר. לכן עדיף להשקיע בבחירה מושכלת של חברה מקצועית ולא להתפשר על תעודות המעידות על ניסיון והכשרה.

היעילות של הדברה ירוקה נמדדת בין היתר בהפחתת הסיכוי לפגיעה בקרקע ולהפרת המאזן האקולוגי. יותר ויותר לקוחות בוחרים כיום בשיטת ההדברה הזו בשל תוצאות המוכיחות את עצמן, גם באיזורים שיכולים להיחשב בעייתיים כמו גוש דן, תל אביב ואיזור המרכז. בסופו של דבר, כל לקוח מחפש אחר שיטת ההדברה האופטימאלית עבור הצרכים שלו. השאיפה היא לנצל את הכלים הקיימים על מנת להרחיק את המזיקים ולמנוע נזקים בלתי הפיכים בסביבה הקרובה. 

תגובות

  1. תודה רבה על המידע.
    אני חושב שהדברה ירוקה היא מאוד חשובה. חשוב להשתמש בחומרים ירוקים על מנת לא לפגוע בסביבה ולא לזהם את מאגרי המים שלנו.
    כאשר אנו משתמשים בחומרים כימיים, יש להם שארתיות גבוהה והם מזהמים את האדמה והמים שאליהם הם מגיעים. לפי דעתי עדיף להשקיע כסף בחומרי הדברה ירוקים מפני שניקיון מאגרי מים מחומרים כימיים יכול להיות הרבה יותר יקר מאשר ההשקעה בחומרי הדברה ירוקים.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הדברה ירוקה - יש דבר כזה?

איך נראה טרמיט מכונף?

ריסוס לדירה במרכז