הכל על הדברה שאינה מסכנת חיים

הדברת מזיקים עם חומרים שאינם על בסיס זרחן אורגני אלא על בסיס צמחי מקבוצת הפרטואידים אינם מסכנים חיים. הדברה שאינה מסכנת חיים היא לא פחות יעילה מכל הדברת מזיקים אחרת, כי הדגש הוא על טיפול במוקד הבעיה ולא רק בסימפטומים.
כמו כן, החומרים עצמם לא פחות יעילים בהרחקת מזיקים לצמיתות. הם מאפשרים להתמודד עם כל סוגי המזיקים וניתן לנצל את היתרונות שלהם גם בהדברת מכרסמים. התפקיד של המדביר הוא לבחור את החומרים בקפידה ולפי סוגי החרקים בבית ובחצר.

היתרונות של הדברת מזיקים עם חומרים ידידותיים
מלבד העובדה שהיא אינה מסכנת חיים, יש כמה דברים נוספים שכדאי לדעת על הדברה עם חומרים ידידותיים לאדם ולסביבה:
א. התאמה לבתים עם ילדים – היתרון הגדול ביותר של הדברה שאינה מסכנת חיים הוא הדברה לבתים עם ילדים. המשמעות היא שניתן להזמין מדביר גם לבתים עם תינוקות, פעוטות וילדים בגילאי גן ובתי ספר. כל מה שצריך לעשות הוא לעדכן מראש את המדביר לגבי נוכחות הילדים בבית ולהתעניין מולו לגבי החומרים שבהם הוא עומד לעשות שימוש.
ב. רישיון וחומרי הדברה באישור משרד הבריאות – רישיון מדביר ניתן על ידי המדינה רק לאדם שמציג תעודת יושר מהמשטרה ועובר קורס מקיף שנמשך חודשיים של לימודים. הדברה שאינה מסכנת חיים מבוצעת רק על ידי מדביר עם רישיון, כי מי שלא מחזיק ברישיון עלול לנסות לחפש קיצורי דרך ולהשתמש בחומרים כימיים שאינם מאושרים על ידי משרד הבריאות.
ג. מחירים אטרקטיביים בטווח הקצר והארוך – השקעה חד פעמית בהדברה שאינה מסכנת חיים יכולה להשתלם בטווח הקצר והארוך. בטווח הקצר היא מבטיחה הדברת מזיקים יעילה לכל אורך השנה וגם בחלל החוץ, בעוד בטווח הארוך היא חוסכת את הצורך בתחזוקה נוספת.
לא כל חברת הדברה עושה שימוש בחומרים שאינם מסכני חיים. אפשר ליצור קשר עם נציגי החברה, לשאול על ניסיון והסמכה ולבקש לראות רישיון. במידת הצורך ניתן גם לקבל פרטים על לקוחות קודמים ולהתייעץ איתם לגבי רמת האמינות של המדביר.


from hakotel-blog.tumblr – Feed


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הדברה ירוקה - יש דבר כזה?

איך נראה טרמיט מכונף?

ריסוס לדירה במרכז