הדברת תיקנים בחולון


הדברת תיקנים בחולון היא משימה מוכרת מאוד למדבירים באזור. למעשה הדברת תיקנים, ביחד עם הדברת נמלים, היא ההדברה הנפוצה ביותר שיש. כיצד מבצעים אותה וכמה היא עולה?

כיצד מדבירים תיקנים בחולון?

הדברת תיקנים בחולון יכולה להתבצע בכמה שיטות כאשר השיטה המוכרת ביותר היא שיטת הריסוס. בשיטה זה מרססים חומרי הדברה באוויר כאשר השיטה הזו מצד אחד מהירה מאוד, כיוון שהתיקנים ינשמו את חומרי ההדברה, ומצד שני מדובר בשיטה שיכולה להיות קצרת טווח כי החומרים מתנדפים מהר מהאוויר. יש שיטה נוספת והיא הנחת פיתיונות כאשר התיקנים יאכלו אותם וימותו במקום, אך שיטה זו פופולרית פחות מאשר בהדברת נמלים בגלל שלתיקנים אין קן כמו לנמלים. בגלל שאין להם קן, אי אפשר להרוג את המלכה ובכך לפתור את הבעיה. מה משפיע על איכותה של ההדברה?


האם יש חשיבות לניסיון המדביר?

הדברה איכותית היא הדברה שמתבצעת כמה שיותר מהר ובאופן כמה שיותר יסודי. הדגש האמיתי הוא על החלק השני של המשפט האחרון כאשר אחרי שמדביר מזיקים מקצועי יסיים את עבודת ההדברה אצלכם בבית או בעסק, בוודאי לא תרצו לראות עוד תיקן אחד מתהלך חי. הבעיה היא שיש מדבירים מאוד לא מנוסים שיכולים לעשות טעויות. במקרה הטוב ההדברה לא תהיה יעילה ובמקרה הרע ההדברה תהיה מסוכנת מאוד, אפילו לאנשים שנמצאים במקום. כדי שזה לא יקרה חשוב מאוד לבחור מדביר מזיקים עם ניסיון כאשר מהניסיון שלו תוכלו להתרשם באתר שלו ובשיחת הטלפון עמו.

האם ההדברה יכולה להיות מסוכנת?

הדברת תיקנים יכולה להיות מסוכנת ממש כמו כל הדברה אחרת. גם אם תניחו מלכודות לעכברים או שתציבו דוקרנים ליונים, יש סכנה כלשהי אם כי הסבירות שהיא תקרה תהיה נמוכה יותר. כאשר מדבירים תיקנים הסבירות לנזקים יכולה להיות גדולה יותר וזה כבר תלוי עד כמה תקשיבו לנהלי הבטיחות של המדביר, כאשר ההסברים שלו יהיו טובים וברורים יותר אם הוא יהיה מנוסה. חומרי ההדברה רעילים ויכולים להיות מסוכנים לחיות המחמד שלכם ובעיקר לילדים שלכם, כאשר הסכנה תהיה גדולה יותר ככל שהם קטנים יותר. הם יכולים לשאוף או ללקק את החומרים הללו ולמות.

כמה עולה הדברת תיקנים בחולון?

הדברת תיקנים בחולון יכולה לעלות בטווח גדול מאוד של מחירים. המחיר מושפע מסוג ההדברה כאשר סוג ההדברה מושפע בעיקר מגודל השטח שיש להדביר וכמובן מכמות המזיקים במקום. יכול להיות שיש ריכוז של תיקנים באזור מסוים ואז ההדברה תהיה ממוקדת יותר אך חשוב לזכור אפם כבר מגיע אל ביתכם מדביר מקצועי כדאי שהוא יבצע את ההדברה בכל החלקים כדי שהיא תהיה כמה שיותר יסודית. כמו כן יש חשיבות למיקום ההדברה שכן הדברה בגינה תהיה מורכבת יותר מהדברה בשטח בנוי ולכן היא גם תהיה יקרה יותר. הבשורה הטובה – ככל שתדבירו שטח גדול יותר יעשו לכם מחיר.

האם יש אפשרות להדביר לבדנו?

הדברת תיקנים באופן עצמאי אפשרית אך לא תמיד היא תעבוד. יכול להיות שהתרסיס הביתי שלכם יעבוד אך חשוב לזכור שמדבור בתרסיסים לטווח קצר בלבד ולכן הם לא יעבדו אחרי כמה חודשים ואולי אפילו כמה שבועות, מה גם שהם נשטפים במים. אמנם ההדברה העצמאית תהיה הרבה יותר זולה הרי תרסיס אחד עולה כמה עשרות שקלים, אך כדי לחיות באיכות חיים גבוהה באמת יש לקרוא למדביר לפחות כל שנה, רצוי לפני הקיץ, ולתת לו למגר את כל התיקנים. חשוב לזכור כי ההדברה העצמאית גובה מכם זמן רב גם בבירורים על ההדברה וגם בקניית החומרים ולא תמיד יש זמן להתעסקות הזו.


from hakotel-blog.tumblr – Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ריסוס לדירה במרכז

איך נראה טרמיט מכונף?

הדברה ירוקה - יש דבר כזה?