הדברה ירוקה המלצות

הדברה ירוקה היא אחת ההדברות הכי פופולריות שיש בימינו וזה נובע מהיתרונות שלה בעיקר בענייני בטיחות. זה הזמן לעבור על כל היתרונות שלה, להבין לאלו מזיקים היא יכולה להיות טובה וכמובן מה היעילות שלה לצד הדברה כימית, כדי להבין טוב יותר האם היא תהיה טובה גם לפתרון הבעיה שלכם.

מה היתרונות של הדברה ירוקה?

בראש ובראשונה הדברה ירוקה היא הדברה בטוחה יותר. אי אפשר להתחיל לספר על הדברה ירוקה המלצות שונות בלי להזכיר תחילה את הבטיחות שלה כיוון שאין בה שימוש בחומרים כימיים שיכולים להיות מסוכנים, עד כדי מוות של בני אדם. אמנם הישראלי הממוצע אוהב לזלזל בסכנות שצפויות לו אך כבר שמענו לא מעט מקרים בשנים האחרונות שילדים קטנים ניזוקו מהדברה בשל קרבתם לרצפה שהודברה לא מזמן. היתרון בהדברה ירוקה היא שאין כל חשש מהרעלה, שכן לא מדובר בחומרים רעילים. כמו כן, הדברה זו זולה יותר ויש תכשירים שמאפשרים הדברה עצמאית לגמרי לבד.



הדברה ירוקה מומלצת תלויה במזיק

על הדברה ירוקה המלצות רבות אך בסופו של דבר הן יכולות להיות יעילות רק במקרים מסוימים. יש חשיבות רבה לבחירה סוג ההדברה ולא תמיד המחיר שלה הוא הפרמטר החשוב ביותר. חשוב לבחון תחילה את סוג המזיק שכן לא תמיד הדברה ירוקה יכולה להועיל. חשוב לזכור שהדברה יעילה צריכה להימדד לאורך זמן ובנקודה הזו חיסרון גדול מאוד להדברה הירוקה. לא תמיד הדברה ירוקה תוכל להיות יעילה נגד מזיקים כמו למשל תיקנים או נמלים, כיוון שיש צורך בחומרים חזקים שיכחידו אותם לאורך זמן, כמו למשל הצבת פיתיונות או חומרי ריסוס חזקים שיהרגו אותם גם אחרי כמה שבועות.

חפשו המלצות באתרי האינטרנט

אם אתם רוצים למצוא על הדברה ירוקה המלצות אתם חייבים לחפש באינטרנט. כיום יש לא מעט מדבירים בכל אזור בארץ כך שאתם חייבים לבצע סקר שוק מעמיק. סקר השוק לא צריך להיות רק השוואת מחירים כי בסופו של דבר לא תרצו לשלם מאה שקל פחות על הדברה שבסופו של דבר לא תשיג את  המטרה. ההדברה צריכה להיות מקצועית ואותו מדביר צריך להיות מוכשר במה שהוא עושה. הדברה ירוקה היא הדברה הרבה פחות מסובכת מהדברות כימיות ולכן תוכלו לחפש גם המלצות על חומרי הדברה ירוקים ולאו דווקא על מדבירים וכך תוכלו להדביר לבדכם בצורה יעילה לא פחות.

אל תשכחו לבדוק את האמינות

אם החלטתם לבחור במדביר חשוב מאוד לבדוק את האמינות שלו. מידת האמינות של בעל מקצוע היא פרמטר חשוב מאוד בבחירה שלו אך כאשר מדובר על הדברת מזיקים החשיבות של אמינותו עולה בכמה רמות. מדוע? מצד אחד הדברת מזיקים היא איכות חיים לכל דבר ועניין ולכן אי אפשר לזלזל בבחירה שלו. בנוסף, כאשר בוחרים בהדברה ירוקה יש רצון עז שלא יהיו חומרים כימיים במקום, אז אתם באמת רוצים לוודא שמדובר במדביר שמבין מה הוא עושה.

נסו את השיטות הטבעיות לבדכם

יש לא מעט חומרי הדברה ירוקים שיכולים לסדר לכם הדברה יעילה ויסודית במיוחד, כמו למשל ג'ל שמדביר ג'וקים ונמלים או כל מיני חומרים שמפיצים ריח וירחיקו את המזיקים. עם זאת, לא תמיד אתם צריכים לקנות חומרים מיוחדים שעולים הרבה כסף, לעתים עלי מנטה או רוזמרין יכולים להספיק. אפשר לקרוא באינטרנט על שיטות טבעיות להרחקת מזיקים ולאחר מכן תוכלו להבין האם השיטה פועלת או שעליכם לבחור שיטה טובה יותר שבסופו של דבר תהיה יעילה למרות שהיא יקרה יותר.


from hakotel-blog.tumblr – Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הדברה ירוקה - יש דבר כזה?

איך נראה טרמיט מכונף?

ריסוס לדירה במרכז